Şcoala cu
bune practici

48 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Propuneţi un sondaj

Sondajele Didactic.ro

Cum apreciaţi nivelul de dificultate al subiectelor la matematică, la Evaluarea Naţională ? A fost un nivel de dificultate corect? Argumentaţi în comentarii.

A fost mai greu ca anul trecut, nu ne aşteptam.
22.22% ( 2 voturi )
A fost la fel ca anul trecut, şi anul trecut au fost câteva subiecte mai dificile.
33.33% ( 3 voturi )
Nu a fost nici uşor, nici greu, ci mediu, aşa cum ar trebui să fie.
44.44% ( 4 voturi )

Nr. total voturi: 9 Sondaje anterioare

Propus de: ioana_popescu | 20.06.2019 / 820 vizualizări

4 comentarii

Comentarii (4)

0 4

20.06.2019 22:54 marcela1983

duceti va naibii cu asemenea subiecte. vreti o tara de prosti.

1 0

27.06.2019 18:47 emil

Pastrati un ton corect. Nu va foloseste o astfel de exprimare!

0 2

21.06.2019 12:55 georginmarcela

Suntem o țară de proști! Nu învață copiii noștri lucruri practice. De ani de zile e o foarte mare diferență între mate și română. Matematica vrea să fie totul abstract și inutil. Elevii trebuie să dea admitere la liceu. 9 ani de școală generală trebuie să fie suficienți pentru cultură generală. Cine vrea mai mult să dea admitere la profiluri utile viitorului lor.

2 0

23.06.2019 04:38 danvulc

Doar cu înjurături nu ajutăm pe nimeni !
Sondajul își atinge scopul doar dacă sunt exprimate păreri ARGUMENTATE!
Argumentele însă, nu se găsesc chiar … ușor ! Și nici chiar de … oricine !

Oricum, până acum, ”Marcele-le” ne-au etichetat : ”suntem niște proști !”

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 31 evenimente

«IUNIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

528 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN