Acordarea gradaţiei de merit - sesiunea 2012
Cel mai important criteriu este cel al activităţilor complexe cu valoare instructiv-educativă, unde se pot obţine 50 de puncte, adică jumătate din totalul de 100 de puncte.
Celelalte 3 criterii sunt:
- Criteriul privind performanţe deosebite în inovarea didactică/managerială - 30 puncte;
- Criteriul privind participarea la proiecte - 15 puncte;
- Criteriul privind creşterea prestigiului unităţii de învăţământ/conexe - 5 puncte.
Detalierea punctajelor aferente criteriilor a fost realizată de către comisia paritară de la nivelul fiecărui inspectorat şcoar, până la data de 15 martie 2012.
Documente obligatorii la dosar
Dosarul privind acordarea gradaţiei de merit va cuprinde cel puţin următoarele documente obligatorii:
- raportul de autoevaluare a activităţii desfăşurate în perioada 1 sept. 2007 - 31 aug. 2011, însoţit de documente doveditoare, realizat în conformitate cu fişa de evaluare elaborată de inspectoratul şcolar;
- aprecierea sintetică a consiliului profesoral asupra activităţii candidatului;
- aprecierea directorului unităţii de învăţământ.
Unele inspectorate şcolare solicită şi alte documente, precum copia procesului verbal din şedinţa în care consiliul profesoral a validat dosarele, adeverinţă cu calificativele din ultimii 4 ani în original, declaraţie pe propria răspundere etc. Pentru o informare completă asupra documentelor necesare la dosar, consultaţi site-ul inspectoratului şcolar de care aparţineţi.
Calendarul acordării gradaţiilor de merit - sesiunea 2012
1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de către comisia paritară la nivelul inspectoratului scolar
Perioada: 1-15 martie 2012
2. Depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea cadrului didactic respectiv, la registratura inspectoratului scolar
Perioada: 15 martie-11 aprilie 2012
3. Analiza dosarelor de către inspectorul de specialitate, cu consultarea consiliului consultativ, şi elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate
Perioada: 12-20 aprilie 2012
4. Verificarea dosarelor de către comisia de coordonare a concursului în vederea acordării gradaţiei de merit
Perioada: 25 aprilie-4 mai 2012
5. Verificarea dosarelor de către reprezentanţii federaţiilor sindicale reprezentative din învăţământ şi refacerea punctajelor, în situaţia în care observaţiile sunt juste, împreună cu inspectorul de specialitate
Perioada: 25 aprilie-5 mai 2012
6. Aprobarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării, de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar
Perioada: 8-11 mai 2012
7. Afişarea listei la avizierul inspectoratului şcolar
Termen: 14 mai 2012
8. Depunerea contestaţiilor asupra punctajului acordat
Perioada: 16-18 mai 2012
9. Soluţionarea contestaţiilor de către comisie
Perioada: 21-24 mai 2012
10. Validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acestora la inspectoratele şcolare
Termen: 26 mai 2012
11. Înaintarea la Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, în vederea emiterii ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, a tabelului nominal cu personalul didactic validat
Perioada: 30-31 mai 2012
12. Emiterea ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului
Termen: 30 iulie 2012
În ataşament puteţi consulta metodologia privind acordarea gradaţiei de merit în sesiunea 2012, aprobată prin ordinul MECTS 5486/2011.
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: angelailas | 27.03.2012 16:21 | 9243 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.