Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Ne jucam de-a scoala

Clasa 1, Clasa a 2-a, Clasa pregatitoare

„Şcoala de vară ” este un proiect care se înscrie în aria proiectelor personalizate care s-au desfăşurat în şcoala noastră, la început acestea fiind idei separate, mai apoi constituindu-se ca parte a unui proiect permanent al şcolii noastre. Ţinând cont de specificul local al comunităţii, care se regăseşte în profilul elevului şcolii noastre, bazându-ne pe entuziasmul curiozităţii caracteristic vârstei şcolarilor mici, luând în considerare propunerile şi aşteptările formulate de copii, am propus, prin acest proiect, activităţi care să-i ţină aproape de şcoală, să le ofere o alternativă valoroasă în petrecerea plăcută şi instructivă a vacanţei, nu doar pe parcursul timpului petrecut în cadrul proiectului ci, mai ales, pentru cel petrecut mai apoi acasă, cu grupul de prieteni, colegi, vecini, rude sau chiar individual.

Propus de: dnasim | 18.07.2017 09:22

0 comentarii

687 vizualizări
Mulţumesc 0 voturi

Galerie foto


Materiale înscrise:

Aranjamente florale

23.08.2017 10:27

pub 21MB

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN