Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Adverbul

Întrebări din recapitulare. La final pe verticala AB va ieși titlul noii lecții - adverbul.

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română

Capitol/lecţie: Fascinanta lume vie

CatalinaMaria24 | 01.05.2023 20:04

167 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând rebusul, pe coloana AB veți obține titlul noii lecții de astăzi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
       A         
      1          
      2          
3                
      4          
 5               
  6              
     7           
   8             
       B         
1. Cum se numește partea de vorbire flexibilă care exprimă o însușire a substantivului?
2. Cum se numește tipul de text în care se prezintă un loc, un anotimp, un fenomen al naturii, un obiect, un personaj etc?
3. Cum se numește tipul de text în care se povestesc întâmplări auzite, citite sau trăite de noi?
4. Figură de stil care exprimă însușiri deosebite, neașteptate ale obiectelor sau acțiunilor, prezentându- le într- o lumină aparte?
5. Figură de stil care constă în înșiruirea unor termeni de același fel sau cu sensuri apropiate pentru a accentua o idee sau pentru a sublinia aspectele descrise?
6. Funcția sintactică a adjectivului din enunțul: Copilul blând este iubit de toți.
7. Al treilea grad de comparație al adjectivului?
8. Cum se numește tipul de text în care oferim definiții, explicații, notițe etc.?

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 9 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

180 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN