Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CAPTAREA ATENȚIEI

lecție de evaluare

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română Clasa a 8-a;

Capitol/lecţie: Evaluare

ela2882 | 06.03.2019 19:14

1226 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Dezlegând careul, pe axa A-B, veţi obţine un cuvânt care ne va conduce la titlul lecției de astăzi. Identificați subordonata din fiecare frază și completați spațiile libere.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
            A         
           1          
      2               
         3            
          4           
          5           
 6                    
          7           
8                     
           9          
      10               
         11            
            B         
1. 1. Se ştie că este conştiincios.
2. 2. Am citit cartea care e pe masă.
3. 3. Trebuie să înveți mai mult.
4. 4. Locul propozițiilor în frază reprezintă …
5. 5. Propunerea era să meargă în excursie.
6. 6. A răspuns ce trebuia.
7. 7. Transformarea unei propoziţii subordonate în parte de propoziţie corespunzătoare
8. 8. I-a dat explicații cui dorea.
9. 9. Maria a prezentat un argument care m-a convins.
10. 10. Propoziția de care depinde o propoziție subordonată se numește ...
11. 11. Ioana a devenit ce şi-a dorit.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

190 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN