Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Clima României

Rebus ce poate fi folosit la lecția Clima României,clasa a VIII-a,la fixarea cunoștințelor sau la o lecție de recapitulare.

Învăţământ gimnazial - Geografie

Capitol/lecţie: Clima României

dorizza | 01.12.2020 19:11

1009 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Răspunzând corect la întrebările de pe orizontală,veți obține pe verticala AB denumirea unui important element climatic.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
    A       
1           
  2         
  3         
   4        
   5        
   6        
   7        
8           
  9         
   10        
  11         
 12          
    B       
1. Zona de climă în care se situează România.
2. Vânt aspru,care suflă cu putere iarna, în partea de est-sud est a țării noastre.
3. Fenomen meteorologic caracterizat prin absența precipitațiilor,cel puțin zece zile la rând,vara.
4. Alt fenomen meteorologic care se produce atunci când temperatura aerului depășește 30 de grade Celsius.
5. Linie ce unește punctele cu aceiași valoare a temperaturii.
6. Element meteorologic a cărui variație duce la formarea vânturilor.
7. Linie care unește,pe hărți,punctele cu aceiași cantitate de precipitații.
8. Vânt cald care topește, primăvara, zăpada de pe crestele Munților Făgăraș (două cuvinte).
9. Diviziune a Câmpiei Române în care se produc cele mai frecvente secete.
10. Forma pe care o ia zăpada sub acțiunea vântului puternic din timpul iernii (plural).
11. Se formează iarna,atunci când vântul bate cu viteză mare.
12. Vânt local,care se produce la țărmul mării,prin încălzirea diferită a apei față de uscat.(Plural).

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN