Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Deficienţa mintală VE

Rebusul îl voi uitiliza în etapa de dirijare a lecţiei.

Învăţământ liceal - Alte discipline

Capitol/lecţie: Deficienţa mintală

Simida_Haiduc466 | 18.10.2020 20:29

165 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala A-B veţi descoperi denumirea:

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
            A           
    1                   
          2             
       3                
           4            
5                       
           6            
      7                 
        8               
           9            
           10            
          11             
           12            
           13            
    14                   
           15            
           16            
    17                   
           18            
          19             
           20            
   21                    
 22                      
           23            
 24                      
            B           
1. Pentru deficienţelei mintal, regiunile pdihologice sunt .................. rigide.
2. Factorii determinaţi de debilitatea mintală sunt biologici şi cu efect .................
3. Debilul nu poate atinge stadiul operaţiilor .............
4. În plan psihic are loc o dezvoltare lentă sau se produce o ..................
5. ................ se remarcă între dezvoltarea fizică şi cea mintală.
6. ........... heterocroniei are consecinţe asupra pmetodologiei de lucru cu deficientul mintal.
7. Proporţia inversă care există între eterogenitatea .............. şi nivelul global mediu al deficienţilor mintali.
8. ................... se poate explica prin relativa independenţă a unor aptitudini în raport cu inteligenţa
9. E. A. Doll defineşte competenţa socoală în termenii ................... personală şi responsabilitate socială.
10. Dacă informaţiile şi instrucţinile sunt prezentate numai prin intermediul .............. copilul nu înţelege.
11. ............. poate atinge numai stadiul operaţiilor concrete.
12. FGFGDSDV
13. ......................... construcţiei personalităţii se manifestă atunci când solicităriile depăşesc posibilităţiile de răspuns.
14. Incapacitatea concentrării atenţiei se referă la faptul că ............. nu-şi poate concentra atenţia asupra a ceea ce i se explică.
15. Copilul cu deficienţă mintală nu poate asimila un vocabular .................
16. Fragilitaea poate fi ............... cu manifestări de duritate.
17. ................ se bazează pe constatarea că, spre deosebire de copil, adultul are un număr mai mare de ,,regiuni psihologice''.
18. Frgilitatea poate fi ............. ce apare la debilii ce trăiesc într-un mediu securizat.
19. Debilul se dezvoltă diferit de la un .............. la altul.
20. Deficientul mintal se manifestă prin ............... de a exprima logico-gramatical conţinutul situaţiilor.
21. .......................... de a fixa sau de a organiza priveşte dificultăţiile în articularea unor secvenţe practice de lucru.
22. Eterogenitatea este relativa independenţă a unor aptitudini în raport cu .................
23. Operaţiile ............. sunt la un nivel scăzut deoarece predomină fragilitatea şi infantismul în comportament.
24. Graniţele dintre regiunile .................. devin tot mai rigide pe măsura înaintării în vârstă.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

10 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN