Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Interpretarea - componenta percepției

Percepția

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari Clasa a 13-a;

DlCiprian | 13.05.2018 22:23

402 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veţi descoperi denumirea PERCEPȚIA

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
            A         
           1          
         2            
       3              
           4          
         5            
      6               
       7              
8                     
         9            
            B         
1. Procesul activ si selectiv prin care indivizii receptionează si interpretează stimuli din mediul extern / senzatii
2. Cate componente are perceptia?
3. Ce este covariatia?
4. Prin (relatia cauză-efect) se atribuie un efect unei conditii / cauze dacă si numai dacă acesta este prezent atunci când conditia / cauza este prezentă
5. Procesul prin care individul selectează si directionează input-ul senzorial. Este o resursă săracă ce trebuie rationalizată
6. Procesul prin care se atribuie semnificatie informatiei percepute.
7. procesul de organizare si editare a input-urilor senzoriale în scopul de a le da sens.
8. Perceptia managerilor cu privire la performanta angajatilor
9. Tendinta de a atribui performante slabe unor caracteristici interne ale individului - ca, de exemplu, abilitate scăzută si efort scăzut - creste

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN