Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

INTRODUCTIO

Lectie introductiva

Învăţământ liceal - Alte discipline Clasa a 9-a;

Capitol/lecţie: Introductio

monaco1976 | 14.09.2017 16:00

440 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Limbă vorbită în Antichitate în provincia din jurul Romei, Latium

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
     A      
    1       
  2         
  3         
   4        
  5         
   6        
    7       
   8        
    9       
10           
    11       
    12       
     B      
1. Activitate fizică sau intelectuală îndreptată spre a crea bunuri materiale și spirituale. 2) Efort în vederea atingerii unui scop
2. Persoană de care cineva este legat printr-o afecțiune deosebită, bazată pe încredere și stimă reciprocă
3. Substanță lichidă care circulă prin vene și artere, asigurând nutriția și oxigenarea organismului la animalele superioare
4. Ardere violentă cu flacără și cu dezvoltare de căldură; (concr.) materie în curs de ardere
5. Fiecare dintre cele două organe ale vederii
6. Nume generic dat pieselor vocale sau instrumentale cu text
7. Fibră naturală de origine animală, cu proprietăți textile, folosită la fabricarea și confecționarea țesăturilor
8. Animal mamifer carnivor, domesticit, folosit pentru pază, vânătoare etc.
9. Partea de uscat a globului terestru
10. Insectă mică, neagră, din ordinul himenopterelor, care trăiește în colonii, adăpostindu-se în mușuroaie
11. Cuvânt sau grup de cuvinte prin care individualizăm o ființă sau un lucru, o acțiune, o noțiune etc.
12. Lichid incolor, fără gust și fără miros, compus hidrogenat al oxigenului

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN