Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Lumea romană: statul roman

evaluare cunoștințe

Învăţământ gimnazial - Istorie Clasa a 5-a;

Capitol/lecţie: Lumea romană: statul roman

crisannela | 10.08.2022 12:00

221 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala A-B veți descoperi forma de guvernare a Romei în perioada 509 îHr.-27 îHr.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A         
       1          
     2            
       3          
4                 
    5             
      6           
    7             
      8           
   9              
        B         
1. Stat guvernat de un rege
2. Oameni liberi din Roma lipsiți de drepturi politice care se ocupau cu meșteșugurile și comerțul.
3. Aristocrații Romei.
4. Sclav care a condus o mare răscoală între 73-71 î.Hr.
5. Magistratul plebeilor.
6. Regina Egiptului, aliata lui Marc Antonius.
7. Religie care recunoște existența mai multor divinități.
8. Oameni lipsiți de drepturi și libertăți proveniți din prizonierii de război
9. Portul Romei

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN