Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ORL

Rebus pe tema Faringele...la lectia de ORL

Învăţământ profesional şi tehnic - Estetica si igiena corpului omenesc Clasa a 13-a;

Capitol/lecţie: Faringele

munteanu2015 | 21.03.2016 23:43

641 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Completind corect rebusul veti descoperi pe verticala AB denumirea lectiei .

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A            
 1                 
     2             
3                  
 4                 
  5                
   6               
   7               
      B            
1. Metoda de examinare a faringelui....
2. Este o inflamatie infectioasa a tesutului linfoid a amigdalelor palatine.....
3. In forma compensata a amigdalitei cronice tratamentu este......
4. Cum se numeste interventia chirurgicala cu inlaturarea partiala a amigdalelor palatine...
5. In care patologii are loc deformarea scheletului fetei....
6. Cauterizarea mucoasei ingrosate se efectueaza cu Nitrat de ......
7. In abcesul paratonzilar durerile iradiaza in......

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

52 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN