Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Politica de produs

Rebus utilizat la lectia de recapitulare la finalul capitolului -Politica de produs

Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ

Capitol/lecţie: Politica de produs

amalialuciana | 24.11.2020 10:29

332 vizualizări
18 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB descoperiti denumirea termenului economic care desemnează tot ceea ce este oferit de natură sau de piață, astfel încât să poată fi remarcat, achiziționat sau consumat în vederea satisfacerii unei nevoi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A        
 1             
    2          
3              
   4           
  5            
     6         
      B        
1. Cuprind elemente ce nu au o structura materiala nemijlocita
2. Etapa a ciclului de viata al produsului in care vanzarile cresc rapid datorita increderii crescute in produs
3. Elemente unitare diferite ce intră în componenţa unei linii de produse
4. Produs al gamei de produse care generează cea mai mare cifră de afaceri (sau cel mai mare profit).
5. Etapă a ciclului de viață al produsului, în care piața este saturată de produse, vânzările sunt stabilizate și maxime.
6. Termen economic reprezentat de ansamblul obiectivelor majore ale organizaţiei pe termen lung, de principalele modalităţi de realizare, împreună cu resursele alocate, în vederea obţinerii avantajului competitiv potrivit misiunii organizaţiei.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

12 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN