Şcoala cu
bune practici

78 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Promovarea imaginii firmei

Reactualizarea cunostintelor cu privire la Conceptul de imagine a firmei

Învăţământ liceal - Tehnologii Clasa a 10-a;

Capitol/lecţie: Tehnici promotionale

amalialuciana | 03.05.2015 23:54

2817 vizualizări
34 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticală veți descoperi reprezentarea pe care un individ, grup social sau segment de populație o are despre firmă.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A          
    1              
       2           
3                  
    4              
       5           
  6                
      7            
        B          
1. Imaginea pe care firma vrea să o creeze despre sine, despre produsele și serviciile sale.
2. Se referă la impresia pe care publicul extern o are despre firmă, impresie creată pe baza experienței proprii sau pe baza experienței altora.
3. Imaginea firmei este strâns legată de ..............și valorile ei.
4. Imaginea percepută de public care influențează decizia de cumpărare.
5. Se exprimă prin elementele de identificare a firmei, pe care aceasta le utilizează pentru a se distinge de celelalte firme existente pe piață.
6. Se referă la ansamblul caracteristicilor acesteia, percepute de publicul extern.
7. Se referă la impresia pe care publicul extern o are despre firmă, impresie creată pe baza experienței proprii sau pe baza experienței altora.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

56 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN