Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Promovarea imaginii firmei

Reactualizarea cunostintelor cu privire la Conceptul de imagine a firmei

Învăţământ liceal - Tehnologii Clasa a 10-a;

Capitol/lecţie: Tehnici promotionale

amalialuciana | 03.05.2015 23:54

2757 vizualizări
34 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticală veți descoperi reprezentarea pe care un individ, grup social sau segment de populație o are despre firmă.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A          
    1              
       2           
3                  
    4              
       5           
  6                
      7            
        B          
1. Imaginea pe care firma vrea să o creeze despre sine, despre produsele și serviciile sale.
2. Se referă la impresia pe care publicul extern o are despre firmă, impresie creată pe baza experienței proprii sau pe baza experienței altora.
3. Imaginea firmei este strâns legată de ..............și valorile ei.
4. Imaginea percepută de public care influențează decizia de cumpărare.
5. Se exprimă prin elementele de identificare a firmei, pe care aceasta le utilizează pentru a se distinge de celelalte firme existente pe piață.
6. Se referă la ansamblul caracteristicilor acesteia, percepute de publicul extern.
7. Se referă la impresia pe care publicul extern o are despre firmă, impresie creată pe baza experienței proprii sau pe baza experienței altora.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

676 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN