Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rebus

Fracții

Învăţământ gimnazial - Matematica Clasa a 5-a;

Capitol/lecţie: Fracții

marinkautz | 11.03.2022 13:38

222 vizualizări
4 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând acest rebus veți descoperi titlul noii unități de învățare .

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A          
     1           
 2               
 3               
    4            
 5               
6                
  7              
 8               
   9             
  10              
 11               
     12           
13                
 14               
     15           
      B          
1. O parte dintr-un întreg care a fost împărțit în părți egale
2. Arată câte părți de mărimi egale am luat din întreg.....
3. Fracția care are numitorul mai mic decât numărătorul
4. Fracția care are numărătorul egal cu numitorul
5. Una sau mai multe unități fracționare reprezintă o .....
6. Fracția care are numărătorul mai mic decât numitorul
7. Numește fracția
8. 2 este un ........ al lui 4
9. Fracția care nu se mai poate simplifica
10. Fracția cu numitorul 100 .....
11. A înmulți numărătorul și numitorul fracției cu același număr înseamnă a ......
12. 6 este un ........ al lui 3
13. Adunarea fracțiilor ordinare este ....... deoarece putem schimba termenii între ei și obținem același rezultat
14. A împărți numărătorul și numitorul unei fracții la același număr înseamnă
15. Fracțiile care reprezintă aceeași parte dintr-un întreg sunt .....

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

31 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN