Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rebus

Rebusul va fi folosit pentru captarea atenției copiilor pentru lecția de fixare și sistematizare.

Învăţământ primar - Matematica

Capitol/lecţie: Recapitulare finală. Elemente de geometrie. Fracții.

bianca_ioana1512 | 29.05.2022 19:41

148 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect cerința, pe verticala AB veți descoperi subiectului lecției de astăzi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
         A           
     1               
       2             
        3            
     4               
5                    
      6              
  7                  
       8             
      9              
       10             
  11                  
      12              
         B           
1. Figură geometrică cu toate cele patru laturi egale.
2. Suma tuturor laturilor unui poligon se mai numește și .... acestuia.
3. Figură geometrică ce seamănă cu o monedă.
4. Linie continuă, nemărginită la niciun capăt.
5. Dreapta mărginită la un singur capăt se numește...
6. Figură geometrică care are trei laturi.
7. Numărul aflat deasupra liniei de fracție se numește...
8. Corpul geometric care are toate cele 6 fețe egale se numește...
9. Corpul geometric care seamănă cu o lumânare este...
10. Corpul geometric care are 4 fețe în formă de dreptunghi și 2 fețe în formă de pătrat se numește...
11. Numărul care se află sub linia de fracție se numește...
12. Corpul geometric care seamănă cu o minge se numește...

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

31 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN