Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rebus - Creatia

Lectie mixta

Învăţământ liceal - Religie/Istoria religiilor Clasa a 11-a;

Capitol/lecţie: Responsabilitatea fata de natura creata. Ecologie crestina

iioanaionita | 02.03.2016 13:02

1697 vizualizări
11 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veţi descoperi modalitatea prin care Dumnezeu a adus lumea din nefiinţă la fiinţă

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
     A      
    1       
 2          
 3          
4           
 5          
   6        
   7        
     B      
1. Dumnezeu l-a creat pe om in ziua a sasea ca el sa fie ....creatiei
2. Ecologistii au tras semnalul de .......aratand ca natura este din ce in ce mai distrusa
3. Dumnezeu le-a creat pe toate .......foarte
4. Adam a fost pus stapan peste toata.......
5. Omul este obligat sa ........lumea nu sa o distruga
6. Biserica incearca sa sensibilizeze omul modern spre respectarea poruncii.........de a proteja pamantul.
7. Relatia omului cu ......inconjurator trebuie sa fie una armonioasa

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN