Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

REBUS CU ANIMALE

Rebus de vacanţă cu ghicitori.

Învăţământ profesional şi tehnic - Textile pielărie Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;

andrei2na | 23.08.2016 23:00

4656 vizualizări
34 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Găsind răspunsurile la ghicitori şi rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veţi descoperi cine este urecheatul cu haine sure, care stă pe câmp şi în pădure.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
   A      
1         
 2        
  3       
 4        
 5        
  6       
   B      
1. Roade oase, stă în cuşcă, pe duşmanii săi îi muşcă.
2. Nu e cal, dar are coamă şi-i puternic fără seamă; îl ghiceşti uşor, când vrei, că e scris pe banii mei!
3. Are blana mătăsoasă, la căldură toarce-n casă; la lăbuţe-are gheruţe – stau ascunse în pernuţe.
4. Ce moţată, dragii mei, a prins Creangă într-un tei?
5. Holbată, cu gura mare, ca şi o lăcustă sare.
6. Animal salbatic este, are nasul foarte mare, când mănâncă-l foloseste, sau atunci când se stropeşte.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN