Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

REBUS - INTERVALE NUMERICE

NOTIUNI GENERALE

Învăţământ gimnazial - Matematica Clasa a 8-a;

Capitol/lecţie: INTERVALE

ana_0999879 | 01.06.2022 20:44

114 vizualizări
3 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veţi descoperi cuvântul .....

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
       A     
     1       
    2        
    3        
    4        
      5      
6            
     7       
  8          
       B     
1. Un interval se notează scriind între paranteze pătrate sau ............. cele două numere date.
2. Intervalul reprezintă mulţimea numerelor reale cuprinse între două numere reale date. Cele doua numere date se numesc ............... intervalului.
3. Scrieti daca relaţia este adevărata sau falsă
4. Intervalul [-2,8) este .........
5. Intervalul se poate reprezenta cu ajutorul .................. numerelor reale
6. Reprezentarea pe axa numerelor a unui interval de tipul [a,b] este un ...................
7. Scrieti cel mai mare numar intreg din intervalul [-2,6)
8. Numeste o operatie a doua intervale.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN