Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

REBUS MATEMATICA CLASA a 6-a- "PROPORTII"

Matematica clasa a 6-a, notiuni generale "Proportii"

Învăţământ gimnazial - Matematica

Capitol/lecţie: PROPORTII

Doubtfire | 04.05.2020 07:57

362 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veţi descoperi denumirea unei notiuni generale din Matematica clasei a 6-a.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
 A             
1              
2              
3              
4              
5              
6              
7              
8              
9              
 B             
1. Disciplină care se ocupă cu studiul bolilor viețuitoarelor fosile
2. Domeniu al geodeziei care se ocupă de măsurarea distanțelor dintre punctele geodezice cu aparatură radio de mare precizie
3. Observațiune violentă făcută cuiva
4. (Constr.) Aparat de măsurat grosimea plăcilor inaccesibile
5. Culme ce continuă lanțul munților de la un pisc la altul (Bucovina)
6. Aparat folosit în radiomanometrie
7. (Sport) Mijloc dur de deposedare a adversarului de minge, la fotbal. ♦ Blocare a mingii cu talpa sau cu partea interioară a bocancului
8. Tîrg ținut la date fixe, bîlci.
9. Nume dat mai multor ciuperci parazite, uscate și tari, care cresc pe trunchiul arborilor

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN