Şcoala cu
bune practici

78 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rebus Mediul concurential al afacerii

Rebus prin care elevii vor identifica termeni relevanti din domeniul marketingului si mediului concurential.

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari Clasa a 12-a;

Capitol/lecţie: Publicitatea

ingrid74 | 27.03.2018 08:44

667 vizualizări
1 rezolvare

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Pe AB, un cuvânt ce exprimă orice formă plătită de promovare nonpersonală de idei, bunuri sau servicii, de către un anunțător identificat.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A          
     1           
 2               
     3           
   4             
   5             
     6           
  7              
8                
     9           
   10             
   11             
      B          
1. ansamblu de actiuni prin care se urmareste trezirea interesului cumparatorilor
2. publicitate fara costuri
3. Lucrare tipărită cuprinzînd un număr redus de foi,ce poate fi ușor difuzată în mase
4. Mijloc mass-media prin care pot fi distribuite materiale publicitare video.
5. Înștiințare publică, tipărită și desenată, care se fixează în anumite locuri cu scopul de a anunța anumite lucruri
6. Listă care conține o înșirare de produse, apartinand unei firme
7. Mijloc mass-media prin care pot fi distribuite materiale publicitare audio.
8. Metodă de publicitate care implică vânzarea directă din uşă în uşă.
9. Varianta engleza a publicitatii
10. Publicitate in aer liber
11. Mijloc de publicitate prin care sunt transmise mesaje tiparite

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

56 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN