Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rebus recapitulativ

Rebus recapitulativ Capitolul 1CPS

Învăţământ profesional şi tehnic - Studiul calităţii produselor şi serviciilor

Capitol/lecţie: CONCEPTE DE BAZĂ ÎN STUDIUL MĂRFURILOR ȘI A SERVICIILOR

alinasanda | 24.10.2020 10:07

336 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect, pe verticală veți obține denumirea caracteristicii esențiale a serviciilor.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
       A            
   1                
  2                 
   3                
    4               
   5                
 6                  
 7                  
 8                  
9                   
     10              
  11                 
    12               
13                   
14                   
15                   
     16              
       B            
1. Obiect care se vinde în comerț, cu o semniificație importantă în sistematica mărfurilor.
2. În cazul serviciilor, proiectarea acestora este centrată pe....
3. Exprimă valorile individuale ale proprietăților produsului asupra cărora s-a convenit între producător și beneficiar: calitatea...
4. Calitatea....este reprezentată de conformitatea serviciului cu proiectul său.
5. ....apreciază calitatea serviciului prestat prin comparație cu specificațiile din documentația acestuia.
6. Calitatea.....exprimă valorile avizate de o comisie de specialiști, ale caracteristicilor produsului.
7. Prin prestarea serviciilor nu are loc un transfer de...
8. Această proprietate a serviciilor se referă la faptul că există diferențe calitative apărute pentru aceleași servicii.
9. Această ipostază a calității produselor este reprezentată de modalitatea de prezentare în spațiul de vânzare.
10. În analiza calității serviciului, acesta se raportează la cerințele sale.
11. Apărarea, iluminatul stradal, asistența socială sunt considerate servicii...
12. Serviciile de producție și cele de afaceri sunt considerate servicii ....
13. Doar sistemul de prestare poate fi...., nu și serviciul.
14. Sunt mărimi proprii specifice mărfurilor care servesc la caracterizarea unor proprietăți ale acestora.
15. Conform acestei orientări, calitatea nu poate fi măsurată clar.
16. Sunt proprietățile remarcabile ale unui bun.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN