Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

REBUS - SUBSTANTIVUL

Acest tip de rebus se poate folosi pentru a evalua şi consolida formele timpurilor verbale imperfect şi prezent.

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;

Capitol/lecţie: Verbul

braiesti | 22.08.2019 07:51

1702 vizualizări
15 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Descoperă, pe verticala A - B a rebusului de mai jos, numele modului care arată o acţiune sigură, reală, punând verbele date la timpul, numărul şi persoana cerute.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
    A      
   1       
  2        
  3        
4          
  5        
   6       
 7         
  8        
9          
    B      
1. a iubi - imperfect, pers. I, singular
2. a indica - imperfect, pers. II, singular
3. a aduna - imperfect, pers. I, pl.
4. a peria - prezent, pers. i, singular
5. a activa - imperfect, pers. I, pl.
6. a avea - imperfect, pers. II, pl.
7. a hotărî - prezent, pers. III, singular
8. a citi - prezent, pers. III, pl.
9. a convieţui - prezent, pers. I, pl.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 18 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

10 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN