Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

REBUS - VERBUL - MODUL 3

rebus

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română

Capitol/lecţie: VERBUL - GRAMATICA LIMBII ROMANE

nuconteazacinesunt | 03.01.2023 17:00

207 vizualizări
3 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

COMPLETATI REBUSUL ȘI VEȚI DESCOPERI UN CUVÂNT FĂRĂ DE CARE NU NE-AM FI PUTUT EXPRIMA

1. O ramură a omonimelor
2. Modul care are doar persoana a II- a
3. Modul care are 8 timpuri
4. Cuvintele care au aceeași formă și sensuri diferite
5. Terminația de grupa a II- a a verbelor
6. Modul care are o conjuncție
7. Tipul predicatului din propoziția: ,,Cerul este limpede.”
8. Textul care reprezintă rezultatul imaginației
9. Textul care reprezintă modalitatea de comunicare prin care autorul relatează evenimente sau întâmplări (reale ori imaginare) parte direct sau indirect personajele textului literar, într-un anumit cadru spațial și temporal.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A      
    1          
   2           
  3            
 4             
      5        
6              
    7          
     8         
      9        
        B      
1. O ramură a omonimelor
2. Modul care are doar persoana a II- a
3. Modul care are 8 timpuri
4. Cuvintele care au aceeași formă și sensuri diferite
5. Terminația de grupa a II- a a verbelor
6. Modul care are o conjuncție
7. Tipul predicatului din propoziția: ,,Cerul este limpede.”
8. Textul care reprezintă rezultatul imaginației
9. Textul care reprezintă modalitatea de comunicare prin care autorul relatează evenimente sau întâmplări (reale ori imaginare) parte direct sau indirect personajele textului literar, într-un anumit cadru spațial și temporal.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN