Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Relațiile dintre compartimente

recapitulare a sfârșitul lectiei

Învăţământ liceal - Tehnologii

Capitol/lecţie: TIPURI DE RELAȚII STABILITE INTRE COMPARTIMENTELE STRUCTURII DE PRIMIRE

asaftilaura | 31.05.2024 08:02

120 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul,pe verticală veți descoperi legătura sau....dintre compartimente

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A         
   1              
   2              
      3           
4                 
       5          
   6              
7                 
        B         
1. Cum se numeste relația între conducători și subordonați?
2. Relațiile stabilite între posturile pe acelasi nivel ierarhic se numesc?
3. Compatimentul care se ocupă cu room service-ul?
4. Cea mai importantă relație dintre compartimente?
5. Cel mai accesibil mod prin care se transmit informațiile între compartimente?
6. Din punct de vedere juridic sunt relații oficiale si relații....?
7. Traduceti in română termenul de front office.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

51 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN