Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Scrierea cu majuscula

Acest rebus este folosit in munca cu un elev cu CES, pentru care invatarea prin joc este cea mai buna varianta de invatare

Învăţământ primar - Limba şi literatura română

Capitol/lecţie: Substantivul

Kryssttinna | 24.08.2020 21:36

147 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Scrie, cu litere de tipar raspunsul corect, iar pe verticala AB vei gasi cuvantul cu care trebuie sa completezi titlul

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
     A       
    1        
   2         
    3        
 4           
  5          
6            
 7           
8            
   9         
     B       
1. Continua titlul povestii: Printesa si bobul de....
2. Completeaza titilul povestii: ...... babei si ....mosneagului
3. Copilul cu vrejul se numeste....
4. Fata din poveste care si-a pierdut pantoful este....
5. Cine a fost pacalit de vulpe in poveste?
6. Alba ca zapada avea sapte...
7. Cum se numeste fata cu cel mai lung par din povesti?
8. Mica sirena se numeste...
9. Fetita mica, cat un deget este....

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN