Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Teoreme in triunghiul dreptunghic

Acest rebus se poate lucra la clasa a 7-a, după ce se predau teoremele înălțimii și a catetei, la lecțiile de consolidare a acestora.

Învăţământ gimnazial - Matematica

Capitol/lecţie: Relații metrice in triunghiul dreptunghic

IstrateC | 22.04.2023 18:36

379 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, veți descoperi pe verticala AB numele matematicianului care a reușit sa găsească o legătura între o proprietate algebrica a unui triunghi (pătratul unei laturi este egal cu suma pătratelor celorlalte doua) și o proprietate geometrica a triunghiului (aceea de a fi dreptunghic).

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A         
      1           
2                 
     3            
   4              
       5          
     6            
      7           
   8              
        B         
1. Ceea ce se cunoaște intr-o problema.
2. Ce trebuie sa demonstrezi intr-o problema.
3. Latura care formează unghiul drept intr-un triunghi dreptunghic.
4. Perpendiculara dusa pe mijlocul unui segment.
5. Tip de medie care intervine in teoremele catetei și înălțimii.
6. Latura care se opune unghiului drept in triunghiul dreptunghic.
7. Înălțimea din vârful drept al unui triunghi dreptunghic este medie geometrica între acestea
8. ….. din vârful drept al unui triunghi dreptunghic este egala cu jumătate din ipotenuza .

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN