Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc ALTERNATIVA EDUCAŢIONALĂ STEP BY STEP

10 aprilie 2008, 20:26

0 stele | 0 review-uri

apreciere asupra sistemului step by step din perspectiva părintelui

Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

violetavisinescu
21 materiale
11 au spus Mulţumesc.
3 comentarii
347 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (3)

0 0

13.04.2008 16:03 stepista_devei

Felicitari pentru cuvintele pline de adevar spuse!
Lucrez in aceasta alternativa si nu pot ramane indiferenta la ceea ce ati concluzionat atat de frumos.
Nimic nu poate fi mai interesant decat sa lucrezi in alternativa step.Pentru mine este locul unde ma simt cel mai bine ,adica o adevarata familie,casa.Te incarci mereu cu noi impulsuri pozitive ,chiar daca oferi dublu fata de inv.traditional,merita efortul .
E cu adevarat placut si antrenant!

0 0

13.04.2008 17:14 kapuselvira

Aşa este. Vă felicit şi vă înţeleg! Chiar dacă nu lucrez în alternative, am preluat tehnicile pe care le consider eficiente, organizarea clasei pe centre de interes. Mulţumesc pentru materialul deosebit.

0 0

15.04.2008 14:23 violetavisinescu - Autor

Finalul extraordinar l-am preluat de la O d-nă înv. cu experienţă. Mi-a plăcut ,l-am reţinut şi l-am folosit cu scuzele de rigoare că nu l-am pus în ghilimele.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
16 descărcări

Adăugat la:
15.05.2021

Prezentarea alternativei educaționale Step by Step

Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;

Angy81 | Liceul cu Program Sportiv Alba Iulia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
24 descărcări

Adăugat la:
15.05.2021

DE CE SĂ ALEGEM STEP BY STEP

Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;

Angy81 | Liceul cu Program Sportiv Alba Iulia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
12 descărcări

Adăugat la:
12.07.2021

DEMERSURI METODOLOGIGE

Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Elemente de metodica - Clasa a 2-a;

ady271 | Scoala Gimnaziala "V.Cristoforeanu" Ramnicu Sarat

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Manuale Intuitext Clasa IV!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Invatare online pentru elevii de clasa a IV-a!

Pregatire moderna pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

64 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN