Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Scenariul didactic

11 decembrie 2006, 17:30

Sprijin pentru cei care doresc sa intocmeasca proiecte didactice pentru lectii moderne

Descărcaţi fişierul

ifron

Comentarii (11)

0 0

12.12.2006 18:09 floricaplosca

10.

0 0

12.12.2006 19:31 1952

Acest material va fi util multor colegi.
Multumiri! Nota 10

0 0

12.12.2006 19:56 sasa

Bine ati venit in cancelaria noastra virtuala ! E un pas care merita sa fie facut !

0 0

12.12.2006 20:49 tatarascuaurora

Bun venit!Succese in continuare!10!

0 0

14.12.2006 12:01 live

Bravo! Mulţumim! Mai aşteptăm!:)

0 0

14.12.2006 19:06 hapca

Acest material merita multa atentie!!! Felicitari!!!!!!!!!!!!!Nota 10

0 0

26.12.2006 19:53 virginia_garjoi

Intr-adevar,un material care merita sa fie"rasfoit".10!

0 0

07.05.2007 00:58 sitaruioana

Excelent, poate cu ajutorul acestui material se vor mai moderniza şi proiectele de lecţie!

0 0

22.10.2007 17:29 nicolaadela

felicitari!un material util, care merita citit cu atentie.nota 10!

0 0

08.12.2007 18:25 marian_dorin

Folositor multora dintre noi!

0 0

07.02.2014 14:11 iacintabenchea

felicitări! un material foarte util!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

2 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN