Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Prezentare scoala

23 iulie 2007, 21:56

Desi suntem saraci din punct de vedere material, dupa cum vedeti, suntem plini de viata, si ne bucuram ca existati voi ,,didacticii si va multumim!

Descărcaţi fişierul

mela09dev

Comentarii (5)

0 0

24.07.2007 08:56 ina_65

Contează şi partea materială, dar cel mai mult contează să pui suflet în ceea ce faci.(cel puţin aşa cred eu )Felicitări pentru activităţi!

0 0

24.07.2007 10:33 mela09dev - Autor

M-am referit la scoala noastra care de 40 de ani a ramas neschimbata.Odata la 5 ani mai vopsim ceva si cumparam lipici ...pentru soareci.Cu parintii nu pot face nimic,toti traiesc din alocatiile copiilor, lucreaza cu ziua sau sunt pe dincolo.Ma descurc cum pot.
Va multumesc !

0 0

25.07.2007 00:03 ina_65

Cu atat mai mult va felicit! Vacanta placuta!

0 0

26.07.2007 14:59 madalinu

Felicitari pentru daruirea cu care lucrati! Nu disperati, in situatia dumneavoastra suntem multi. Nu putem decat sa speram ca "maine" va fi mai bine.

0 0

27.07.2007 01:26 mariairinabotezatu

Omul sfinteste locul! iar acest dicton il regasim in cazul dv! felicitari!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN