1.Ce aş elimina sau restructura din programele de fizica?
2.Neconcordante matematice
3.Elemente de astofizica propuse sa fie incluse in programele de fizica
4.Sugestii,propuneri:
Observatii privind revizuirea progarmelor de fizica
29 noiembrie 2007, 18:09
Comentarii (2)
04.12.2007 11:21 constantin_stanescu
Sunt de acord cu cea mai mare parte a aspectelor semnalate de domnul profesor Csaba Peter şi consider că este lăudabilă această încercare de deschidere a unor discuţii pe această temă. Poate aşa nu vor mai fi făcute programe şcolare şi manuale fără o cercetare iniţială serioasă şi la fiecare schimbare de guvern.
O singură adăugire aş avea de făcut: cred că predarea fizicii trebuie centrată în primul rând pe experiment, care a fost în ultimul timp complet neglijat şi abia apoi pe rezolvarea de probleme.
Aştept deschiderea discuţiei pe forum, unde cred că ar fi mai eficientă.
21.03.2008 19:26 ae
Ma bucur ,ca cineva in sfarsit se gandeste la asa cava. Desi nu sunt in totalitate de acord,apreciez cele propuse.
O completare,sunt in totalitate de acord cu domnul Stanescu in centarare pe experimente si cred ca in ciclul gimnazial ar fi mult mai util o descriere mai mult calitativa a fenomenelor,referitor la variatia marimilor fizice ,proportionalitatea lor.
Consider ca foarte multi elevi ajung sa *ureasca* fizica , sa nu inteleaga tocmai datorita lipsei de experinta din matematica.Copii desi au invatat notiunile matematice necesare, in gimnaziu,nu le stapanesc indeajuns pentru unele probleme propuse. Este o idee buna discutarea problemelor pe forum. Cu respect!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.