Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Metode de predare pentru elevul deficient de auz

6 martie 2008, 22:27

Lipsa auzului priveaza copilul de cea mai importanta forma a invatarii: invatarea spontana a limbajului verbal. Fara o interventie timpurie foarte sustinuta, memoria semantica este greu de structurat. In aceste conditii, predarea trebuie sa ia forma unui invatamant programat

Descărcaţi fişierul

007

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

675 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN