Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Probe pentru cunoasterea deprinderilor elevilor la inceput de clasa I

24 februarie 2009, 22:14

Idei pentru elaborarea de probe pentru determinarea volumului vocabularului, verificarea sensibilitatii cromatice,determinarea limbajului, pronuntia

Descărcaţi fişierul

casamanole

Comentarii (1)

0 0

25.02.2009 18:49 casamanole - Autor

S-a produs o greseala.
Voi posta din nou materilul.
Imi cer scuze.
PROBĂ PENTRU DETERMINAREA VOLUMULUI VOCABULARULUI

Se acordă câte 2 puncte pentru fiecare răspuns corect ( 1 punct pentru conţinut şi 1 punct pentru amplitudinea fluxului verbal- bogăţia exprimării.
Total: 20 puncte

Întrebări:
1. Ce ştii despre autobuz?
2. Ce ştii despre carte?
3. Ce ştii despre pisică?
4. Ce ştii despre primăvară?
5. Ce ştii despre şcoală?
6. Ce ştii despre lup?
7. Ce ştii despre poştaş?
8. Ce ştii despre păpuşă?
9. Ce ştii despre ghiocel?
10. Ce ştii despre balenă?

Total puncte obţinute:...........

PROBĂ DE ALCĂTUIRE DE PROPOZIŢII CU UN CUVÂNT DAT

Se consideră răspuns corect, atunci când cuvântul dat este subiect în propoziţia formată de elev, când se face acordul predicat-subiect, când se respectă topica.
Total: 10 puncte
Gândeşte-te şi spune-mi ceva despre:
1. măr..................................
2. stilou...............................
3. ochi................................
4. dulap..............................
5. tren................................
6. pantof............................
7. gâscă...............................
8. şosea.................................
9. copac...................................
10. zăpadă..................................
Total puncte obţinute:....................

PROBĂ PENTRU VERIFICAREA SENSIBILITĂŢII CROMATICE
Colorează fiecare pătrat cu culoarea cerută.
Total puncte: 10
( se acordă câte 1 punct pentru fiecare culoare corectă)

1.Roşu
6. Galben
2.Maro
7. Negru
3. Violet
8. Portocaliu
4. Verde
9. Alb
5.Albastru
10. Ocru

Toatal punctaj obţinut...........

PROBĂ PENTRU DETERMINAREA LIMBAJULUI- PRONUNŢIA

Repetă după mine.
a) consoane : r,s,ş,t,ţ,z,d,gz,j,y,f,c,b,p,g,ce,ge,gi
Sunetele pronunţate greşit se integrează în cuvinte în diferite poziţii.

b) Diftongi şi triftongi: ea,oa,ie,eau (vrea, prea, floare, cicoare,miere,caiet,beau,trăgeau)

c) grupuri bi şi triconsonantice:mm,cr,şt,str,pl,pr,tr,dr,gl ( pumn, semn,îndemn, toamnă,creangă,acrire,macru, crupe, ştire, praştie,naştere, ştergător,stradă, căpăstru, strungă, pleacă, cuplu, aplecat, prinde, etc.)

d) Numără de la 0 la 10 în ordine crescătoare şi descrescătoare

Se subliniază greşeala


Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN