Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs Interjudeţean de grafică şi lucrări pe teme de protecţia mediului

27 februarie 2009, 08:21

Elevii obişnuiţi doar cu activitatea în faţa computerului vor regăsi calea naturii, iar cei care işi doresc accesul la resursele TIC, vor înţelege mai bine rolul computerului de a schimba, în bine, mentalităţi. În faţa naturii pe care o admiră şi învaţă s-o cunoască, copilul trăieşte un întreg noian de sentimente.

Descărcaţi fişierul

andromeda

Comentarii (2)

0 0

27.04.2009 19:36 viocro

Un proiect întocmit cu migală, coerenţă şi teme frumoase! Păcat că este restrâns doar la elevii care au şi ştiu a folosi calculatorul! Probabil că acesta este şi motivul reţinerii de a-l cerceta...Părerea mea este că e un proiect minunat şi ca sursă de documentare pentru întocmirea altor proiecte! Eu, personal, îl apreciez foarte mult.

0 0

19.05.2009 08:35 andromeda - Autor

Multumesc mult pentru aprecieri. Acest proiect a debutat la editia I cu foarte mult succes. Ma bucur sa pot si eu oferi colegilor un model de material bine intocmit pentru ca la randul meu am avut foarte multe de invatat de la colegii de pe didactic.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

67 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN