Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Prezentarea lucrarii de gradul I

19 iulie 2009, 20:37

-tema lucrarii: ,,Cultivarea interesului pentru lectura la elevii din ciclul primar , realizata in ppt 2007

Descărcaţi fişierul

gabriela7

Comentarii (15)

0 0

19.07.2009 20:34 carmenavram

Felicitări!

0 0

19.07.2009 20:34 gabriela7 - Autor

Multumesc!

0 0

19.07.2009 21:51 marian_dorin

bravissimo si sincerele mele aprecieri!!!

0 0

20.07.2009 09:56 floriungureanu

O lucrare deosebită şi o prezentare extraordinară ! Vă felicit din suflet!

0 0

20.07.2009 12:41 gabriela7 - Autor

Va multumesc!

0 0

20.07.2009 17:02 tincuta98

Felicitări!

0 0

20.07.2009 21:19 lilibv

Felicitari!

0 0

21.07.2009 22:24 gabriela7 - Autor

Multumesc!

0 0

22.07.2009 13:52 gamandoina

Imi pare rau, nu am putut sa o deschid. Mi-ar fi facut placere sa o vizualizez. Oricum, sa inteleg ca sunteti un om "terminat"!!!??? Felicitari!

0 0

22.07.2009 18:02 gabriela7 - Autor

Multumesc! Mai incercati!

0 0

25.07.2009 20:21 danut_blondu2000

Buna ziua. Sunt Mariana Badulescu> Multumesc pentru oferta. Ma puteti contacta pe numarul 0752274538 sau 0729907880. Felicitari pentru mateialele postate.

0 0

27.07.2009 14:04 adelaserb

Nu pot decât să vă felicit pentru munca depusă! Vă urez multă sănătate și putere de muncă !

0 0

27.07.2009 19:20 gabriela7 - Autor

Va multumesc!

0 0

16.08.2009 18:52 edit70

Felicitari pentru lucrare.

0 0

20.08.2009 22:26 gabriela7 - Autor

Multumesc!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

671 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN