Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

MODEL RAEI NOU

3 februarie 2013, 10:20

Un model de RAEI dupa noile instructiuni de la ARACIP, se aplica din anul scolar 2012-2013, pentru raportarea pentru anul scolar 2011-2012. Fisierul contine:
1. RAEI partile I si III
2. RAEI partile II si IV
3. Instructiuni pentru completare

Descărcaţi fişierul

doinaciobanu

Comentarii (5)

1 0

06.10.2013 07:19 denidi

Cei din comisia de calitate ar trebui sa fie degrevati de ore si platiti .

0 0

12.10.2013 14:07 dvsilvia

Din pacate profesori responsabili de acest gen de comisii nu pot fi platiti, pentru ca se puncteaza la fisa de autoevaluare ( per comisie 0,5 p ) :D

0 0

14.10.2013 20:01 madi_2009

Pot sa-si pastreze punctele sanatosi! Oricum n-au valoare! Ne-am ingropat in hartii!

0 0

15.10.2013 22:13 romica

ma interesa unul completat

0 0

16.03.2014 06:36 vic36

Ne-am ingropat in hartii si ne ingropam in continuare, in timp ce actul didactic in sine si relatiile cu elevii si parintii au de suferit din ce in ce mai mult. Ce facem ??? Cat vom mai continua asa??? Oare cand vor intelege mai marii nostri ca adevarata calitate nu consta in mormanul de hartii!?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

53 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN