Căutare avansată
Încă nu ai abonament?Cumpără acum!
Învăţământ preşcolar - Gradinita cu program normal Tuzla
Tuzla, Constanta, Romania
Viața este ca o călătorie cu trenul….urcăm și coborâm des, există accidente, surprize plăcute la unele stații și triste la altele. Atunci când ne naștem și urcăm în tren, întâlnim oamenii despre care credem că ne vor însoți pe tot parcursul călătoriei noastre … Bunicii .... , Părinții noștri ... Din păcate adevarul este altfel ... ei coboară la o stație și ne lasă pe noi fără dragostea și atașamentul lor, …. fără prietenia și compania lor ... e drept că în tren urcă alte persoane care vor ocupa un rol important în călătoria noastră: aceștia sunt prietenii noștri, frații noștri … și acei oameni minunați pe care îi iubim … Unele dintre aceste persoane privesc călătoria ca pe una scurtă ….., altele lasă în urma lor când coboară, un dor veșnic ... , unii urcă și coboară și noi abia i-am observat ..., ne mira faptul că unii pasageri pe care îi iubim mai mult se mută în alt vagon și ne lasă singuri în această etapa a călătoriei noastre …. Nu face nimic…., asa e călătoria plină de provocări,vise, fantezii, speranțe și despărțiri, iluzii, …. dar fără întoarcere … misterul cel mai mare al călătoriei este, că nu știm când vom coborî definitiv din tren și nici când vor coborî cei ce călătoresc alături de noi … Ceea ce mă face fericită este gândul că și eu am avut partea mea în sporirea bagajelor lor și în creșterea valorii lor … Celor care sunt parte a trenului meu le doresc Călătorie plăcută!!!!!!!
Studii de specialitate :
- Societatea de Psihoterapie Experiențială din România sub egida Colegiului Psihologilor din România, Formator Psihoterapeut Irina Andreea Bădeanca, - Curs de Formare Continuă în Psihologia Clinică - Modulul ,,Aplicații Experiențiale in Logopedie”, 14 credite COPSI, iulie 2014. -Universitatea ,,Ovidius”, Constanța, Facultatea de Teologie Ortodoxă ,,Sfântul Apostol Andrei”, Specializarea : Teologie Ortodoxă, Promoția 2014. - Universitatea ”Babeș-Bolyai”, Cluj-Napoca – ,,Centrul de training pentru turism”, Cluj-Napoca , ,,Formator Cadre Didactice din învățământul preuniversitar”, 8 competențe, Aprilie 2014. -Asociația ’’EURODOBROGEA”- Programul de Formare Continuă ”Elemente de Didactică și Comunicare”, acreditat DGMRURS-DFCPIP prin OMECTS nr. 3285/17.02.2012, 12 credite transferabile, August-Iulie 2014. - Universitatea ,,Ovidius”, Constanța , Facultatea de Psihologie Și Ștințele Educației, Master Management Educațional, Promoția 2013; - Universitatea ,,Ovidius”, Constanța , Facultatea de Psihologie Și Ștințele Educației , Specializarea Principală : Psihologie, Promoția 2011, Secundară: Psihopedagogie Specială, Promoția 2012; - Colegiul Național Pedagogic ,,Constantin Brătescu”, Constanța, studii liceale, Profil Pedagogic : Învățător-Educatoare, Nivel 3 de calificare. Atestate profesionale (3) : - Competențe lingvistice de nivel avansat Limba Engleză; - Competențe de predare a Limbii Engleze la clasele I-IV; - Cunoștințe de predare a Religiei la clasele I-IV. , Promoția 2006.
Teatrul National de Opera si Balet „Oleg Danovski” Constanta,
Sectia: Coregrafie/Balet
Mă preocupă utilizarea tehnologiei în activitatea didactică, pentru eficientizarea activităților și pentru evitarea eșecului școlar, pentru cunoaşterea copiilor, pentru a stabili relații multiple între cei trei factori educaţionali: grădiniță-şcoală-copil-familie, care vizează reuşita procesului instructiv-educativ, modern.
Protectia mediului, voluntariat umanitar, IT-ul, schimburi de experienta cu grădinițe/scoli din diferite medii sociale, modalitati eficiente de colaborare cu copiii, parintii si comunitatea locală.
Psihologia, Psihopedagogia Specială, Psihologia Clinică, Literatura, Poezia, Artele (fotografia, filmul, populare, muzica, baletul, teatrul, pictura, sculptura, gastronomia etc.), unele activități sportive ș. a.
PUBLICAȚII:
Revista ORIZONT DIDACTIC – revistă educațională, ISSN 2247-207X , Editura StudIS, Iași , colaborator și coordonator. Revista INCURSIUNI PEDAGOGICE - revistă de specialitate pentru cadrele didactice, NR. 1/2016, ISSN 2065-1325, articole: ,,TERAPIA COPIILOR CU C.E.S. CU AJUTORUL OGLINZII, ÎN CADRUL ACTIVITĂȚILOR DE TERAPIE COMPLEXĂ ȘI INTEGRATĂ”; ,,SUFLET DE COPIL-INIMIOARE DE CREDINȚĂ”, pag. 13-19; ,,SOCIALIZAREA COPIILOR - UN ACT CREATOR”, pag. 27-29. Revista INCURSIUNI PEDAGOGICE - revistă de specialitate pentru cadrele didactice, NR. 5/2015, ISSN 2065-1325, articol: ,,ÎNVĂȚAREA DIFERENȚIATĂ”, pag. 21 Revista INCURSIUNI PEDAGOGICE - revistă de specialitate pentru cadrele didactice, NR. 2/2015, ISSN 2065-1325, articol ,,DESCHIDE-TE SPRE COPILUL TĂU! –Referat prezentat părinților pentru a îmbunătății relația acestora cu proprii copii, pag. 35. CONFERINȚA NAȚIONALĂ DE PSIHOPEDAGOGIE SPECIALĂ ȘI CONSILIERE ȘCOLARĂ (CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ) ,,SCRII pSihoPEdagog, CItești speciaAL - Arta consilierii și integrării copiilor în familie. școală, viață” , Ediția a II-a, 20-21.02.2015, Oradea , Participare cu lucrarea cu titlul ,,PARENTS, PARTENERS IN EDUCATION – EDUCATIONAL PROJECT OF PARENTS COUNCILLING IN COMPLETE FAVOUR OF CHILD WITH SEN IN NORMAL KINDERGARDEN”, apărută în Volum de rezumate a conferinței , pag. 62, ISBN: 978-973-0-18447-1; ISSN: 2343-9211. Revista de Psihopedagogie Specială, volum IV Nr.5/2015 – lucrari prezentate la CONFERINȚA NAȚIONALĂ DE PSIHOPEDAGOGIE SPECIALĂ ȘI CONSILIERE ȘCOLARĂ (CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ) ,,SCRII pSihoPEdagog, CItești speciaAL - Arta consilierii și integrării copiilor în familie. școală, viață” , Ediția a II-a, 20-21.02.2015,Oradea, pag. 230 – Lucrarea cu titlul : ,,PĂRINȚI, PARTENERI ÎN EDUCAȚIE” – PROIECT EDUCAȚIONAL DE CONSILIERE A PĂRINȚILOR ÎN FAVOAREA INTEGRĂRII COPIILOR CU C.E.S. ÎN GRĂDINIȚE NORMALE , Editura Didactica Militans – Casa Corpului Didactic, Oradea,2015. Revista școlii cu clasele I-IV și grădiniță ,,SFINȚII MARTIRI BRÂNCOVENI” , Nr. 1 – noiembrie 2011, Colaborator și publicare de articole.
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.