Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
631 descărcări

Adăugat la:
18.02.2018

Legea lui Ohm pentru o porțiune de circuit. Proiect

Învăţământ gimnazial - Fizica - Proiecte educaţionale - Clasa a 8-a;

Timpau-Victorina | Gimnaziul "Constantin Negruzzi"

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
282 descărcări

Adăugat la:
12.02.2017

ILUZII

Învăţământ gimnazial - Fizica - Proiecte educaţionale - Clasa a 7-a;

elynora40 | Scoala Gimnaziala "Sfantul Andrei" Mangalia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1006 descărcări

Adăugat la:
20.01.2017

Aplicatii ale fizicii si chimiei in viata cotidiana

Învăţământ gimnazial - Fizica - Proiecte educaţionale - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

nick_nicky_04 | Scoala Gimnaziala Nr.1 Danesti

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1184 descărcări

Adăugat la:
07.11.2016

Proiect didactic Miscare . Repaus

Învăţământ gimnazial - Fizica - Proiecte educaţionale - Clasa a 6-a;

Camelia_Stefanescu | Scoala Gimnaziala "Avram Iancu" Bistrita

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2609 descărcări

Adăugat la:
03.11.2010

VIOLENTA IN SCOLI

Învăţământ liceal - Consiliere si orientare - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a;

ellatoma | Scoala Gimnaziala Celeiu Corabia

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1187 descărcări

Adăugat la:
24.02.2009

Natura luminii

Învăţământ gimnazial - Fizica - Proiecte educaţionale - Clasa a 8-a;

ellatoma | Scoala Gimnaziala Celeiu Corabia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

206 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN