Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Test evaluare clasa a XI a modulul Administrarea firmei

5 stele

Un test complex

19.01.2023 05:23

Nivel de dificultate: dificil

Un test foarte amplu, complex, util la clasa aXI- a, modulul nr. 1- Administrarea firmei .Testul respectă structura propusă de manualul utilizat la clasa, are un grad de dificultate mediu spre dificil.

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

STRUCTURA FUNCTIONALA A INTREPRINDERII

5 stele

Contine o serie de exercitii

19.01.2023 05:15

Nivel de dificultate: mediu

O lectie Formarea priceperilor si deprinderilor cu privire la structura functionala a intreprinderii cu exercitii utile si atractive pentru elevi, poate fi folosita la M1- Administrarea firmei, Economia intreprinderii.

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Proiect de lecție - Administrarea firmei

5 stele

O fisa de lucru utila la ore

19.01.2023 05:10

Nivel de dificultate: uşor

Aceasta lectie este structurata foarte bine, respecta etapele de desfasurare ale unei lectii de predare, elevii foare interesati, continut atractiv pentru intreaga clasa. Sarcinile de lucru cu un grad de dificultate usor.

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN