Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Înmulțirea când un factor este 2,3,4,6,8 sau 9

5 stele

Fișă de lucru atractivă

18.01.2021 22:15

Nivel de dificultate: mediu

Materialul este bine structurat, pornind de la exerciții simple ce presupun numărarea prin adunare repetată , la efectuarea produselor. Sunt exersate și consolidate noțiunile de matematice. În această fișă am găsit exerciții atractive de verificare a tablei înmulțirii și aplicare a proprietăților înmulțirii în calcule pe care am folosit-o ca fișă de lucru pentru recapitulare.
Am folosit această fișă de lucru la clasă, iar copiii au fost încântați să rezolve aceste exerciții

Vedeţi mai mult
gelinic
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Fiță de lucru

5 stele

Fișă de lucru utilă

18.01.2021 22:08

Nivel de dificultate: mediu

Materialul este bine structurat, pornind de la exerciții simple ce presupun efectuarea produselor la a alege varianta corectă și a corela rezultatul cu alte înmulțiri. Sunt exersate și consolidate noțiunile de ”produs”, ” mărește cu ”, ” predecesor”, ” dublul”. Ultimul exercițiu a avut un nivel mare de dificultate. Am folosit această fișă de lucru la clasă, deși au fost și elevi care au întâmpinat dificultăți, copiii au fost încântați să rezolve aceste exerciții .

Vedeţi mai mult
gelinic
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Inmultirea

5 stele

Fișă de lucru utilă

18.01.2021 22:02

Nivel de dificultate: mediu

Materialul este bine structurat. Sunt exersate și consolidate noțiunile de ”produs”, ” mărește cu ”, ” triplul”, ” micșorează ”, ” dublul”, ” măriți diferența cu produsul ”. Am folosit această fișă de lucru la clasă. Deși au fost și elevi care au întâmpinat dificultăți, copiii au fost încântați să rezolve aceste exerciții .

gelinic
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

TEST DE EVALUARE - INMULTIREA

5 stele

Fișă de lucru utilă

18.01.2021 21:56

Nivel de dificultate: dificil

Materialul este bine structurat, pornind de la exerciții simple ce presupun numărarea prin adunare repetată , la efectuarea produselor. Sunt exersate și consolidate noțiunile de ”produs”, ” mărește cu ”, ” triplul”, ” micșorează ”, ” dublul”. Am folosit această fișă de lucru la clasă și deși au fost și elevi care au întâmpinat dificultăți, copiii au fost încântați să rezolve aceste exerciții .

Vedeţi mai mult
gelinic
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Numerele naturale de la 0 la 10. Adunarea cu 1

5 stele

Fișă de lucru atractivă

18.01.2021 21:43

Nivel de dificultate: mediu

Materialul este bine structurat, pornind de la exerciții simple ce presupun adunarea cu 1 având suport intuitiv, practic vizualizând și numărând, de a desena încă un element, deci de a adăuga și numără .Parcurgerea fișei provoacă elevul la a aduna și corela rezultatele dându-i satisfacția rezolvării reușite. Sunt exersate și consolidate noțiunile de ”sumă”, ” cu 1 mai mare ”, ” adaugă”, ” număr par/impar ”.Sub formă de joc sunt consolidate noțiunile de termen necunoscut. Am folosit această fișă de lucru la clasă, iar copiii au fost încântați să coloreze și să rezolve aceste exerciții .

Vedeţi mai mult
gelinic
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Numere formate din zeci

5 stele

Fișă de lucru utilă

17.01.2021 12:56

Nivel de dificultate: mediu

Fișa este structurată bine, pornind de la exerciții simple ce presupun doar efectuarea de scăderi și adunări , spre mediu. Exercițiile graduale au consolidat terminologia ” cu ..mai mare/mai mic”. De asemenea, fișa a consolidat terminologia ” diferență/ descăzut/scăzător/rest ”, provocând elevii. Problemele au fixat noțiunile operațiilor studiate, adunarea și scăderea, vehiculând cu noțiuni de aflare a termenului necunoscut.
Am folosit această fișă de lucru la clasă, iar copiii au fost încântați să rezolve aceste exerciții .

Vedeţi mai mult
gelinic
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Adunarea si scaderea fara trecere peste ordin-Sotron matematic

5 stele

Fișă de lucru atractivă

17.01.2021 12:54

Nivel de dificultate: mediu

Am folosit această fișă de lucru la clasă, iar copiii au fost încântați să rezolve aceste exerciții sub formă de șotron, iar culorile i-au bine dispus.

Vedeţi mai mult
gelinic
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Succesorul si predecesorul unui numar

5 stele

Super material

17.01.2021 12:52

Nivel de dificultate: uşor

Materialul este bine structurat, pornind de la exerciții simple ce presupun scrierea vecinilor numerelor, consolidând astfel noțiunile de predecesor și succesor. Fișa este utilă prin exersarea acestor exerciții care uneori sunt dificile, deoarece copiii încurcă noțiunile, trebuind de fiecare dată reamintite. Am folosit această fișă de lucru la clasă, iar copiii au fost încântați să rezolve aceste exerciții structurate sub formă de vecini. Repetarea și exersarea este mama învățăturii !

Vedeţi mai mult
gelinic
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

5 stele

Fișă de lucru utilă

17.01.2021 12:33

Nivel de dificultate: mediu

Fișa este structurată bine, pornind de la exerciții simple ce presupun doar efectuarea de adunări și scăderi, spre mediu. Exercițiile graduale au consolidat terminologia ” cu ..mai mare/mai mic”. De asemenea, fișa a consolidat terminologia ” diferență/ descăzut/scăzător/rest ”, provocând elevii. Problemele au fixat noțiunile operațiilor studiate, adunarea și scăderea, vehiculând cu noțiuni de aflare a termenului necunoscut. Am folosit această fișă de lucru la clasă, iar copiii au fost încântați să rezolve aceste exerciții.

Vedeţi mai mult
gelinic
10 review-uri