Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Adunarea cu trecere peste ordin a numerelor de la 0 la 100

5 stele

Fisa de lucru foarte diversificata

11.04.2020 19:50

Nivel de dificultate: mediu

Descoperim o buna structurare a unei fise de lucru,cu urmarirea detaliata a trecerii prin terminologie si exersare adunarii cu trecere peste ordin la acest nivel de invatare. De asemenea, exercitiile propuse permit folosirea diferitelor metode, mijloace si tehnici, pot fi folosite în procesul de instruire, inducând o excelentă relaționare în succesiunea dobândirea de noi cunoștințe - consolidarea lor - exersarea, aplicarea, demonstrarea acestora - recapitularea alături de alte cunoștințe acumulate - evaluarea lor, în mod educativ.

Vedeţi mai mult
irina_pescaru
5 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Discalculia

5 stele

Discalculia nu este o boala, ci o dificultate in invatare

11.04.2020 19:45

Nivel de dificultate: mediu

Am descoperit o buna structurare a articolului, cu detalii ale acestei dificultati fiind prezentate corect și foarte explicit. De asemenea, reamintirea principalelor observații pe care le putem face, cât și expunerea diferitelor tehnici ce pot fi folosite în procesul de instruire sunt binevenite, inducând o excelentă relaționare în succesiunea dobândirea de noi cunoștințe - consolidarea lor - exersarea, aplicarea, demonstrarea acestora - recapitularea alături de alte cunoștințe acumulate - evaluarea lor, în mod educativ.

Vedeţi mai mult
irina_pescaru
5 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Importanța și sarcinile sportului în învățământul școlar.

5 stele

Importanta sportului

11.04.2020 19:37

Nivel de dificultate: mediu

Descoperim o buna structurare a articolului, detalii ale importantei sportului in viata noastra in fiecare zi fiind regasite si aici. De asemenea, expunerea diferitelor obiective și motivatii sunt binevenite, inducând o excelentă relaționare în succesiunea dobândirea de noi cunoștințe - consolidarea lor - exersarea, aplicarea, demonstrarea acestora - recapitularea alături de alte cunoștințe acumulate - evaluarea lor, în mod educativ.

Vedeţi mai mult
irina_pescaru
5 review-uri

Review util:

Da (2)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

O altfel de...școală

5 stele

Structurare SA

11.04.2020 19:31

Nivel de dificultate: mediu

Descoperim o buna structurare a Saptamanii Altfel, detalii ale fiecarei zile fiind regasite. De asemenea, expunerea diferitelor metode, mijloace si tehnici ce pot fi folosite în procesul de instruire sunt binevenite, inducând o excelentă relaționare în succesiunea dobândirea de noi cunoștințe - consolidarea lor - exersarea, aplicarea, demonstrarea acestora - recapitularea alături de alte cunoștințe acumulate - evaluarea lor, în mod educativ. Obiectivele prezentate sunt în deplină concordanță cu activitățile propuse.

Vedeţi mai mult
irina_pescaru
5 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Dezvoltare personală - rolul acestei discipline în formarea școlarului mic

5 stele

Dezvoltarea personala - disciplina bine organizata

11.04.2020 19:16

Nivel de dificultate: mediu

O buna structurare a articolului, detalii ale disciplinei sunt corect regasite, expunerea diferitelor metode si tehnici ce pot fi folosite în procesul de instruire sunt binevenite, inducând o excelentă relaționare în succesiunea dobândirea de noi cunoștințe - consolidarea lor - exersarea, aplicarea, demonstrarea acestora - recapitularea alături de alte cunoștințe acumulate - evaluarea lor, în mod educativ.

irina_pescaru
5 review-uri

Review util: