Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proiect didactic - lecție online - ecuații logaritmice (predare)

5 stele

Titlul este ales în conformitate cu conținuturile disciplinei.

10.04.2021 22:41

Nivel de dificultate: mediu

Proiectul didactic respectă etapele desfășurării unei lecții de aplicații. Competențelor vizate, atât generale, specifice cât și a celor derivate sunt corect prezentate.Metodele și stategiile au fost bine conturate, instrumentele de evaluare au fost sugestive iar exercițiile propuse au condus spre o oră interesantă.

monteola13
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Proiect didactic - lecție online - test Quizizz

5 stele

Titlul este bine ales.

10.04.2021 22:06

Nivel de dificultate: mediu

Sunt respectate cu rigurozitate etapele lecției, conținutul este sugestiv pentru un test în online. Metodele, mijloacele și procedeele utilizate sunt bine alese. O lecție utilă în această perioadă dificilă.

monteola13
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Proiect didactic - lecție online - Metoda Cramer

5 stele

Titlul este ales în conformitate cu conținuturile disciplinei.

10.04.2021 21:59

Nivel de dificultate: mediu

Redactarea riguroasă a proiectului didactic prin punctarea corectă a competențelor vizate, atât generale, specifice cât și a celor derivate. Metodele și stategiile au fost bine conturate, instrumentele de evaluare au fost sugestive. Recomand acest material.

monteola13
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 14 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

643 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN