Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Scăderea în concentrul 0 - 20, fără trecere peste ordin

5 stele

O fişa de lucru interesantǎ

11.04.2020 10:21

Nivel de dificultate: mediu

Mi-a plǎcut ȋn primul rând faptul cǎ respectǎ programa şcolarǎ. Apoi, am apreciat mai multe aspecte: suportul concret pentru efectuarea scǎderilor, diversitatea exercițiilor, aşezarea ȋn paginǎ, evidențierea cerințelor şi nu ȋn ultimul rând imaginile care pot fi colorate de elevii care au finalizat mai repede.

dumitracheada
6 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Numere naturale 20 - 31. Scriere, comparare, ordonare

5 stele

Numerele de la 20 la 30. Scriere, comparare

23.03.2020 11:11

Nivel de dificultate: mediu

Este un material foarte bine realizat, util si usor de aplicat la clasa. Elevii pot rezolva sarcinile de lucru fara a intampina greutati . Recomand acest material si cu siguranta elevii vor fi foarte încântați!

slamnoiu
11 review-uri

Review util:

Da (3)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (1)

23.03.2020 13:54 corinabalan

Mulțumesc mult!

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

53 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN