Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Redactare text după un șir de întrebări

5 stele

Este un proiect de lectie bine gandit si realizat.

23.08.2021 10:21

Nivel de dificultate: mediu

S-au urmarit obiective operationale clare si masurabile. Stategia didactica abordata este complexa, imbinand traditionalul cu modernul. Elevii sunt organizati individual, frontal si pe grupe.Metodele si procedeele alese sunt activ-participative. Materialul didactic este bine ales si variat.

lumisto
1 review

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Compunerea după un șir de imagini

5 stele

Un material de un real ajutor

07.07.2021 13:49

Nivel de dificultate: mediu

Mi-a plăcut abordarea acestei teme. Se stie ca dintotdeauna elevilor le-a fost greu să se exprime în compuneri. Cu ajutorul acestui material si a altora de acest gen, elevii reușesc să dezlege mai usor tainele creatiilor.

gaby77
20 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (1)

07.07.2021 23:14 dodi1979

Mulțumesc pentru aprecieri!

Fiecare fulg de zăpadă este unic. Înțelegerea textului.

5 stele

Este un material atractiv si interesant

07.07.2021 08:38

Nivel de dificultate: mediu

Mi-au plăcut informațiile pe înțelesul copiilor, adaptate nivelului de varsta. Elevii mei au fost foarte încântați de acest material. Textul nonliterar e un text ce deseori poate fi inteles mai greu de copii însă cu astfel de materiale ei reușesc să înțeleagă esența unui text nonliterar.

gaby77
20 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

670 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN