Efectele suprasolicitării şcolarului mic
Relatii
12.09.2020 20:09
Nivel de dificultate: uşor
În cadrul grupei tulburărilor anxioase, cea mai frecventă tulburare la copil este anxietatea de separare. Anxietatea se defineşte ca fiind „o stare emoţională alcătuită în plan fenomenologic din trei elemente fundamentale: perceperea unui pericol iminent, o atitudine de aşteptare în faţa pericolului şi un sentiment de dezorganizare legat de conştiinţa unei neputinţe totale în faţa acestui pericol”. În timp ce frica este o emoţie naturală, definită ca o emoţie negativă în legătură cu o situaţie obiectivă, anxietatea este o stare de indispoziţie, de nelinişte, de îngrijorare care ia naştere în absenţa unui pericol real.
153 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Plan de intervenţie personalizat în învăţământul preşcolar 2
Este un material foarte bun!
16.08.2020 17:56
Nivel de dificultate: mediu
Am găsit un material foarte bun. Este un exemplu de plan de intervenție pentru cadrele didactice care au la grupă preșcolari cu CES. Activitățile planificate sunt corelate cu cerințele educaționale speciale ale subiectului. Mulțumesc frumos!
11 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Plan de intervenţie personalizat în învăţământul preşcolar 2
Este un material folositor.
14.08.2020 07:51
Nivel de dificultate: uşor
Mi-a raspuns la mai multe intrebari.Acesta nevoile prescolaruluip material se adreseaza celor care lucreaz[ cu copii cu CES. Este bine intocmit, dupa nevoile prescolarului. Recomand acest material pentru colegele care lucreaza cu copii aflati in situatii similare
5 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Pagina 1 din 1