Analiză swot a integrării copiilor cu CES
Analiza Swot a integrării copiilor cu CES
16.07.2020 09:49
Nivel de dificultate: mediu
Un material deosebit de util ce se poate constitui într-un instrument de măsurare a calității actului educațional cu copiii cu dizabilități. În politica educaţională a Ministerului Educaţiei şi Cercetării este prevăzută modernizarea şi reconfigurarea sistemului de învăţământ special în vederea atingerii scopului fundamental al integrării educaţionale, profesionale şi sociale a copiilor cu nevoi speciale şi în vederea adaptării la viaţa comunităţii. Pentru atingerea acestui scop, două direcţii principale au fost identificate pentru viitor. Copiii vor fi şcolarizaţi încă de la început într-o unitate de învăţământ de masă, în apropierea domiciliului lor şi vor beneficia de servicii de sprijin diversificate şi de calitate.
Schimbările recente privesc crearea serviciilor de sprijin pentru copiii în dificultate. Aşteptările, în ceea ce priveşte creşterea calităţii educaţiei pentru aceşti copii, vor include formarea profesorilor din învăţământul de masă în domeniul educaţiei copiilor cu nevoi speciale şi al educaţiei incluzive, servicii educaţionale de sprijin psihopedagogic şi de specialitate, şcolarizare la domiciliu, şcolarizare cu frecvenţă redusă şi servicii de specialitate pentru logopedie şi consiliere psihopedagogică.
15 review-uri
Review util:
Da (2) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Pagina 1 din 1