Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Raport de activitate pe perioada pandemiei de COVID-19

5 stele

Raport de autoevaluare pentru scoala online

05.08.2020 20:12

Nivel de dificultate: mediu

E un material care vine in întâmpinarea nevoilor actuale , de realizarea raportului de autoevaluare pentru scoala de acasa dar și pentru o eventuala continuare a scolii online .,. E bine realizat , cu exemplificări , o sursa de inspirație .

arad_1966
2 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (4)   Vedeţi comentarii (0)

Raport de activitate pe perioada pandemiei de COVID-19

4 stele

Raport de activitate pe perioada pandemiei de COVID-19

27.07.2020 09:28

Nivel de dificultate: mediu

Materialul realizat : Raport de activitate pe perioada pandemiei de COVID-19 - pentru perioada de raportare din timpul debutului pandemiei, reflectă interesul cadrului didactic pentru racordarea la nou și conectarea elevilor cu conținuturile învățării. Materialul este util, realist și necesar . Am parcurs materialul pentru a vedea un alt punct de vedere privind predarea - invățarea - evaluarea în această nouă perioadă instructivă.

Vedeţi mai mult
angelan
1 review

Review util:

Da (3)   Nu (2)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

51 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN