proiect didactic clasa a VIII-a -Prisma regulata. Probleme recapitulative
Foarte util!
30.07.2020 08:15
Nivel de dificultate: mediu
Este un material care cuprinde pe langa proiectul didactic, si fisele de lucru, fise cu probleme rezolvate, si chiar fisa cu formulele pe care le au de folosit elevii. Trebuie sa activam elevii, astfel incat sa nu se plictiseasca. In acest material s-au imbinat mai multe abordari, care impreuna dau elevului acea dorinta de a vedea ce urmeaza. Bravo!
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)TEMATICA CONSILIERE PARINTI 2019-2020
Material bine sructurat, util!
25.07.2020 13:54
Nivel de dificultate: mediu
Structura planifcarii orelor de consiliere cu parintii este bine facuta, urmareste obiectivele din programa de consiliere si orientare, teme diverse, teme adaptate parintilor. Consilierea include activităţi desfăşurate individual sau cu mai multe persoane, orientate spre:
• dezvoltare personală;
• sprijin în situaţii de criză;
• ajutor psihoterapeutic;
• rezolvarea problemelor.
Scopul demersului de consiliere constă în oportunitatea clientului de a explora / descoperi / clarifica modalităţi de utilizare eficientă a resurselor. Scopurile consilierii se pot formula în termenii unor dorinţe la care se ajunge prin metode diferite, de la intervenţie la intervenţie.
Menţionăm că demersul consilierii nu vizează în general ajutorarea oamenilor ca ei să ia decizii, ci de a-i ajuta să ia decizii înţelepte.
Consilierea este un proces prin care o persoană ajunge da un stadiu mai înalt al competenţei personale implicând întotdeauna schimbarea.
Consilierea implică anumite obiective specifice:
• perspicacitatea – presupune un control raţional al acţiunilor şi al trăirilor şi al acţiunilor;
• dezvoltarea conştiinţei de sine – urmăreşte dezvoltarea perceperii de sine prin compararea cu ceilalţi şi fiind opusă negării;
• autoacceptarea – presupune atitudine pozitivă faţă de sine, acceptarea criticilor şi a respingerilor;
• autodezvoltarea şi individualizarea – implică dezvoltarea şi împlinirea potenţialităţii;
• rezolvarea de probleme – se realizează prin învăţarea căutării soluţiilor şi găsirea unei soluţii adecvate;
• educaţia psihologică – presupune achiziţionarea de tehnici pentru înţelegerea şi controlarea comportamentului;
• achiziţionarea de abilităţi sociale – se realizează prin: menţinerea contactului privirii sociale, conducerea conversaţiilor, controlul furiei;
• schimbarea cognitivă – implică modificări în înlăturarea credinţelor iraţionale;
• modificarea comportamentelor – presupune schimbarea / înlocuirea metodelor, comportamentelor neadaptative, distructive;
• schimbarea sistemică – urmăreşte introducerea schimbării într-un mod în care funcţionează sistemele sociale;
• dezvoltarea – presupune dobândirea priceperilor, cunoştinţelor necesare în a-l ajuta pe client să se confrunte cu inegalităţile sociale;
• restituire / compensare – ajutarea clientului în a-şi îndrepta comportamentele distructive anterioare.
10 review-uri
Review util:
Da (2) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Servicii Internet
23.07.2020 15:04
Nivel de dificultate: mediu
Internetul este un sistem mondial de reţele de calculatoare interconectate, care înlesneşte serviciile de comunicare a datelor, cum ar fi: deschiderea unei sesiuni de lucru de la distanţă, transferul de fişiere, poşta electronică şi grupurile de discuţii. Internet este o cale de a conecta reţelele existente de calculatoare, care extinde mult posibilităţile fiecărui sistem participant.
Această reţea nu numai că reprezintă o sursă inepuizabilă de informaţii, dar, în acelaşi timp, este o nouă formă de comunicare între oameni. Elevii sunt interesați de identificarea elementelor de bază ale serviciilor de comunicare prin Internet, sunt atenți și participă activ la lectie.
10 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Pagina 1 din 1