Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Opţional consiliere- De la furtună la zile senine

5 stele

UN OPTIONAL BINE FACUT

14.10.2020 21:00

Nivel de dificultate: mediu

Acest opţional îi ajută pe elevi să vadă procesul rezolvării conflictelor ca pe o şansă de a învăţa lucruri noi,de a-şi dezvolta responsabilitatea şi de a rezolva conflictele prin colaborare. Introducerea opţionalului”De la furtună la zile senine” ,urmăreşte să activeze şi să dezvolte la elevi o serie de resurse personale,pentru a face faţă cu succes provocărilor mediului socio-cultural în care trăiesc. Ar fi benefic ca acest optional sa fie de la clasa a V a introdus in curricula pentru a-i ajuta pe elevii care vin la gimnaziu .

Vedeţi mai mult
dynic
1 review

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Semaforul prieteniei

5 stele

Prietenia

30.07.2020 18:53

Nivel de dificultate: uşor

Un material foarte atractiv si placut pentru identificarea caracteristicilor unei prietenii. Este un suport distractiv pentru discutiile pe aceasta tema, sub forma de joc. Elevii sunt pusi in fata a 5 situatii/scenarii si trebuie sa selecteze o culoare reprezentativa.

lorelyna
20 review-uri

Review util:

Da (1)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN