Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Cum public un articol?

Revista electronică Didactic.ro, ISSN 1844-4679 Februarie 2014

Articolele Cancelariei Naţionale

”Vreau să învăț, dar nu am de ce!”
Un experiment pentru motivație și consecvență

O întrebare firească, a oricărui profesor interesat de adoparea unei astfel de metode de stimulare este ”A funcționat?”. Răspunsul meu este, fără ezitare, ”Da!”.
Dacă la începutul anului școlar, în primele săptămâni elevii mei nu-și făceau temele, se plângeau de orice sarcină de lucru și încercau să evite efortul prin orice metodă, după începerea jocului și mai ales după acordarea primelor medalii am avut numeroase surprize plăcute: elevi care luaseră note mici la evaluarea inițială acum fac temele cu seriozitate, sunt atenți, activi, ba chiar tensionați atunci când întâmpină dificultăți de înțelegere și se străduiesc să lămurească orice neclaritate în așteptarea următoarei fișe de lucru care să le verifice cunoștințele.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 4 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

212 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN