Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Şcoala Altfel

Aici găsiţi toate activităţile propuse până în acest moment. Le puteţi acorda o notă sau vă puteţi exprima părerea într-un comentariu.

,,Cochetării ....Matematica prin artă''

Arta exercită o influienţă profundă asupra omului.Creaţia artistică îl înobilează,îi trezeşte emoţii şi sentimente foarte variate care-l împing la acţiune şi imprimă un anumit colorit vieţii lui...

Propus de: cojea | 25.04.2012

0 comentarii

2368 vizualizări


,,Copiii Dunării-Mici Europeni" Pe meleaguri europene • Excursie in Bulgaria la mânastirea Basarabovo ,sat Arbanasi și Veliko Tarnovo

Excursia face parte din activitatile incluse în proiectele de parteneriat educational încheiate încă din 2010 și care se desfășoara și in prezent ,între Liceul teoretic,,Neagoe Basarab "Oltenița...

Propus de: cojea | 27.04.2013

0 comentarii

994 vizualizări


,,Matematica.....punte între culturi'' -De la Matematică la Mate Practică"

Prin proiectul ,intitulat ,,Matematica .....punte între culturi!’’ ,ne propunem să iniţiem activităţi educative interdisciplinare ,care să vizeze toate domeniile :cultură ,civilizaţie şi...

Propus de: cojea | 20.04.2015

0 comentarii

4076 vizualizări


Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN